heros studio(فرصتي براي دوستداران انيميشن) | ||||||||||
|
آموزش ساخت فتومونتاژ در افتر افکت
جزئیات در ادامه ی مطلب... موضوعات مرتبط: برچسبها: ادامه مطلب ساخت متن متحرک سه بعدی در افترافکت
جزئیات در ادامه ی مطلب... موضوعات مرتبط: برچسبها: ادامه مطلب ساخت جلوه ویژه سه بعدی در افتر افکت
جزئیات در ادامه ی مطلب... موضوعات مرتبط: برچسبها: ادامه مطلب آموزش ساخت لوگوی گوگل در فتوشاپ
جزئیات در ادامه ی مطلب.... موضوعات مرتبط: برچسبها: ادامه مطلب [ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:آموزش ساخت لوگوی گوگل در فتوشاپ , ] [ 18:39 ] [ حسن تنگسيري ]
کاراکترهای ماندگار در انیمیشنهای کوتاه گاهی در انیمیشنهای کوتاه کاراکترهایی پدیدار می شوند که آنقدر هم از لحاظ داستان پردازی ، هم از لحاظ طراحی شخصیت چشم گیر هستند که نه تنها انیمیشن کوتاه را تبدیل به سکوی پرتاب خود به انیمیشن بلند می کنند بلکه حتی به قلب مخاطبان زیادی می پرند . البته آینده این مدعا را راجع به انیمیشن reach ثابت خواهد کرد و لی به نظر می رسد که این شخصیت تازه متولد شده نظرات زیادی را به خود جلب کرده است. با وجود داستان خیلی ساده و پایان قابل پیش بینی جزئیات زیادی این اثر را تبدیل به یک اثر شاخص کرده است.نور پردازی و طراحی پس زمینه شاعرانه با موفقیت مخاطب را در فضایی بکر قرار می دهد . روایت ساده داستان با تصاویری ساده و خلوت همراه می شود .در کنار آن استفاده ی به جا از موسیقی حس برانگیز جذابیت خاصی به این اثر داده است.در ضمن حرکات قوی و رندر خوب این اثر هم قابل توجه است .همه ی این عوامل رباطی دوست داشتنی و با دقت طراحی شده را در محیطی دوست داشتنی قرار می دهد تا داستانی فوق العاده ساده را در ذهن مخاطب حک کند. برای دیدن انیمیشن بر روی لینک زیر کلیک کنید. http://www.youtube.com/watch?v=ccUEkqVboXU منبع:animationworld.blogfa.com موضوعات مرتبط: برچسبها: [ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:کاراکترهای ماندگار در انیمیشنهای کوتاه, ] [ 10:2 ] [ حسن تنگسيري ]
مواردي موثر در نوشتن داستان
داستان يك فيلم انيميشن بايد داراي ويژگي اي باشد كه بتواند مخاطب را همواره در جستجوي نتيجه ي بگذارد و به نوعي تماشاگر را مجذوب خود كند. موردي كه قابل توجه است نو بودن داستان مي باشد ولي بايد دانست تازگي داستان تنها كافي نيست و در بعضي از موارد مي تواند نتيجه ي منفي بدهد. هميشه سعي كنيد اسم شخصيت ها را خاص انتخاب كنيد و البته اين كار نيز بسيار دشوار مي باشد. از مواردي كه مي تواند كارگردان و انيماتور ها را در ساخت انيميشن با همان داستان در ذهن شما موفق تر بسازد در داستان ذكر كنيد (براي مثال نوع دقيق ،چهره وضعيت بقيه ي جزئيات...) سعي كنيد محيط واقه شده را با قلمتان به تصوير بكشبد . از جملات كوتاه و پر معتا به اندازه استفاده كنيد. قبل از نوشتن داستان نقشه ي آن را در ذهن يا بر روي كاغذ بنويسيد تا بتوانيد ديد همه جانبه اي نسبت به موضوع داشته باشيد و داستانتان را عالي جلو ببريد. براي نوشتن سكانس اوليه وسواس داشته باشيد . در نوشتن نوشته هاي بلند نوع گفتار و ريتم را رعايت كنيد و از شاخ و پر دادني كه از زيبايي داستان مي كاهد صرف نظر كنيد. سعي كنيد بعد از نوشتن داستان اسم را انتخاب كنيد . از كلمات تكراري كمتر استفاده كنيد. رفتار شخصيت ها را جايي ياداشت كنيد و استثنا ها هم قابل شويد. .... موضوعات مرتبط: برچسبها: دانلود ویدئوی آموزش اصول رندرینگ در CINEMA 4D. Introduction to Rendering in CINEMA 4D همانطور که می دانید، تسلط بر نکات رندرینگ در نرم افزارهای سه بعدی آنقدر اهمیت دارد که می تواند روح تازه ای به اثر طراحی شده بدهد! در واقع اغراق نیست اگر بگوییم رندرینگ پنجاه درصد کار نهایی را در بر می گیرد. از این رو آموزشی که امروز برای شما عزیزان آماده کرده ایم، آموزشی در رابطه با اصول و مبانی رندرینگ در نرم افزار قدرتمند CINEMA 4D است. این آموزش تولید شرکت “دیجیتال توتورز” می باشد. . سرفصل ها: 1. Introduction and Project Overview 2. Rendering in the CINEMA 4D viewport 3. Using the Interactive Render Region in CINEMA 4D 4. Rendering to the CINEMA 4D Picture Viewer 5. Controlling rendered output resolution in CINEMA 4D 6. Rendering an animated sequence from CINEMA 4D 7. Understanding ray depth settings in CINEMA 4D 8. Improving rendered image quality in CINEMA 4D 9. Getting started with cameras in CINEMA 4D 10. Overview of materials in CINEMA 4D 11. Modifying CINEMA 4D materials 12. Importing and exporting materials in CINEMA 4D 13. Using the Compositing Tag in CINEMA 4D .جزئيات در ادامه ي مطلب موضوعات مرتبط: برچسبها: ادامه مطلب [ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:دانلود ویدئوی آموزش اصول رندرینگ در CINEMA 4D, ] [ 17:6 ] [ حسن تنگسيري ]
در اهمیت ” اسکواش و استرچ” : قسمت دوم
مهمترین دلیل استفاده از “اسکواش و استرچ” این است که بتوانیم طراحیهایمان را هرچه بیشتر انعطاف پذیر و جاندار نشان دهیم. وقتی که شما به سمت جلو خم می شوید و سعی می کنید انگشتان پایتان را لمس کنید، بیشترین میزان کش آمدگی را در عضلات پشت ساق و رانهایتان، کمر و گردنتان حس می کنید و بیشترین میزان فشرده شدن را در عضلات شکم احساس خواهید کرد. جزئيات در ادامه ي مطلب... موضوعات مرتبط: برچسبها: ادامه مطلب [ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:در اهمیت ” اسکواش و استرچ” : قسمت دوم, ] [ 21:56 ] [ حسن تنگسيري ]
در اهمیت ” اسکواش و استرچ” : قسمت اول
” اسکواش و استرچ Squash and Stretch “ بعنوان یکی از اصول و مبانی اصلی انیمیشن ،بارها در کتابها و مقالات مختلف شرح داده شده. اما از آنجایی که همیشه علاقمندانی پیدا می شوند که نسبت به این موضوع نا آشنا باشند، شرح دوباره ی آن بی مناسبت نیست. در اینجا من سعی خواهم کرد که مبحث مورد نظر را از آغاز و به طور کامل شرح دهم. مبنای اولیه ی ” اسکواش و استرچ/ کش آمدن و فشرده شدن) بر این اصل استوار است که هر موجود زنده ، هر جسم غیر سخت و تقریبا هر چیزی که در یک فیلم انیمیشن دیده می شود، دارای مقدار مشخصی انعطاف پذیری است و همین انعطاف پذیری سبب می شود که شکل این اشیاء و کاراکترها در هنگام حرکات مختلف، به صورتهای مختلف تغییر کند، این اشیاء و شخصیتها در برابر نیروهای خارجی واکنشهای مناسب فیزیکی نشان دهند و حالتهایشان تغییر کند. مثال توپ لاستیکی، از نخستین مثالهایی است که علاقمندان به انیمیشن در هنگام آشنایی با مبحث اسکواش و استرچ با آن روبرو می شوند. تصویر زیر به بهترین شکل ممکن نشان می دهد که چگونه یک جسم نرم و صاف مانند یک توپ لاستیکی، در هنگام سقوط به سمت زمین، تحت تاثیر نیروی جاذبه کش می آید ( استرچ)، و پس از آن در هنگام برخورد به زمین ، بسته به شدت ضربه، فشرده میشود ( اسکواش). جزئيات در ادامه ي مطلب... موضوعات مرتبط: برچسبها: ادامه مطلب [ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:در اهمیت ” اسکواش و استرچ” : قسمت اول, ] [ 21:53 ] [ حسن تنگسيري ]
|
|
||||||||
[ قالب وبلاگ : ایران اسکین ] [ Weblog Themes By : iran skin] |